Jo, Santiago Cambra Sancho, actuant com a Secretari General de la Junta Local Fallera de Denia, convoque eleccions a President de Junta Local Fallera, obrint el termini hui dilluns dia 23 de Març i finalitzant el dimarts 7 d’Abril, segons lo establert als articles 41, 45 i 47.
Els candidats deuran presentar-me per escrit la seua candidatura indicant el nom d’una persona que els representarà a la taula electoral, en cas de celebrar-se les votacions si hi haguera mes d’un candidat.
Adjunte els artices del reglament que detallen els requisits mínims i procés d’elecció del nou President.
CAPITOL III, PRESIDENT: ELECCIONS
Article 41.
La convocatòria d’eleccions a President de la JLF, la realitzarà el Secretari General en un termini no superior a set (7) dies hàbils, després de la finalització de cada legislatura o de la renuncia del President actual.
Article 42.
Per a ser aspirant a President de la JLF, haurà de ser major d’edat i haver estat censat con a faller gran a Dénia un mínim de set (7) anys consecutius o deu (10) alterns i haver estat en actiu con a mínim el darrer exercici faller.
Article 43.
El President de la JLF serà elegit per votació lliure i universal, dels fallers majors de divuit (18) anys censats en el mateix exercici faller(any) de la convocatòria d’eleccions.
Article 44.
El president de cada comissió no podrà presentar candidatura per la Presidència de la JLF. Tots aquells que ocupen càrrecs en les seues respectives comissions podran presentar-se a president o ser elegits membres de la JLF, però en cas
de ser escollits deuran abans de prendre possessió del seu nou càrrec, presentar la renuncia per escrit de tots ells, a les seues respectives comissions.
Article 45.
a)La candidatura oficial només constarà el president. La resta de components de la junta seran elegits directament pel president.
b)El termini de presentació de candidatures a President de la JLF, serà de quinze (15) dies naturals a partir de la convocatòria de les eleccions.
Les eleccions es celebrarà el primer diumenge després de la finalització dels deu (10) dies naturals de campanya electoral, a contar des de la finalització del termini de presentació de candidatures anteriorment esmentat.
Article 46.
El període de duració del càrrec de President de la JLF, així com dels càrrecs que ell haja elegit, serà de quatre anys.
Article 47.
La convocatòria d’eleccions a President de la JLF es produirà al llarg de la setmana posterior al 19 de març.
Serà obligació dels membres de la JLF que finalitzen en el càrrec el organitzar l’acomiadament de les Falleres Majors que finalitzen també eixe any.
El president de Junta eixint serà president en funcions fins el dia que es nombre al nou president.
Article 48.
Durant el termini de presentació de candidatures i la campanya electoral, quedarà anomenada una Comissió gestora formada pel President, el Secretari General i el Tresorer de la JLF eixint, a excepció de que qualsevol d’ells presente candidatura en les noves eleccions, en aquest cas el substituiran en la gestora el delegat de comissions o incidències.
Esta comissió gestora no podrà prendre cap de decisió vinculant , ni determinant per al futur del pròxim president de la JLF.
En cas de que el president entrant crega que s’ha contravingut esta disposició, deurà de comunicar-ho en l’orde del dia de la Primera Assemblea Ordinària i exposar-se a votació per tal de ser anul·lada o ratificada la decisió anteriorment acordada dins del termini a que fem referència en aquest article.
Article 49.
En el cas de presentació d’una sola candidatura en el termini dels quinze (15) dies naturals abans esmentats; complit aquest termini el candidat únic deurà quedar directament anomenat com a President sense fer falta el període de campanya electoral.
Article 50.
La mesa electoral estarà constituïda per tres presidents de falles de l’exercici en vigor, el secretari de la JLF, mes una persona per cada candidatura que es presente a lliure designació del candidat a president.
Serà funció de la comissió gestora el nomenament dels presidents que es determinarà per sorteig, i el de major edat serà anomenat president de la taula electoral.
Cada candidatura anomenarà el seu representant en la taula electoral abans dels quinze (15) dies de finalització de la presentació de candidatures per mitja de escrit remés a la comissió gestora.
Article 51. Moció de censura.
Per a poder presentar una Moció de Censura, s’haurà de comptar amb un mínim del 30% de les falles de Dénia i deurà presentar-se a la Assemblea General degudament signada per els sol·licitants per a la convocatòria d’una Assemblea Extraordinària al efecte.
Per al seu èxit serà necessària que la votació al efecte siga aprovada per la majoria simple de l’Assemblea General amb un quòrum d’assistència mínim del 51% del membres que la componen reunits en l’Assemblea Extraordinària.
Mai es podrà presentar una moció de censura en els mesos de Febrer, Mars i Abril.
Article 52.
En cas de renuncia del President, el vicepresident primer ocuparia el seu lloc, el qual juntament al Secretari i el Tresorer, formarien una gestora que estarà obligada en un termini màxim de trenta (30) dies naturals a obrir el termini de presentació de candidatures per a noves eleccions a president de la JLF.
Article 53. Qüestió de confiança.
La qüestió de confiança podrà presentar-la el President a l’Assemblea General (Art. 51), degudament signada pel sol·licitant,en una Assemblea Extraordinària convocada al efecte.
Per al seu èxit serà necessària que la votació al efecte siga aprovada per la majoria simple de l’Assemblea General amb un quòrum d’assistència mínim del 51% del membres que la componen reunits en l’Assemblea Extraordinària.
Definitely what a great blog and instructive posts I definitely will bookmark your site.All the Best!
Great information shared.. really enjoyed reading this post thank you author for sharing this post .. appreciated
463114 236673Deference to op , some superb entropy. 623053
977938 870509I discovered your blog site internet internet site on the internet and appearance some of your early posts. Continue to keep inside the great operate. I just now additional increase your Rss to my MSN News Reader. Seeking toward reading far more from you discovering out at a later date! 5768
852263 137284The posh distributed could be described as distinctive; customers are actually yearning for bags is really a Native aspirations. Which strange surroundings is built that is to market diversity furthermore importance with travel and leisure market trends. hotels special offers 671847
151525 475204Yeah bookmaking this wasnt a speculative decision outstanding post! . 491733
973080 732757There is visibly a bunch to know about this. I believe you made various very good points in attributes also. 883024
39715 342128This style is steller! You clearly know how to maintain a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own weblog (nicely, almostHaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and much more than that, how you presented it. Too cool! 169725
522823 291153Some genuinely nice stuff on this web site , I enjoy it. 866461
201164 923601Thanks for the sensible critique. Me and my neighbor were just preparing to do some research about this. We got a grab a book from our area library but I believe I learned a lot more from this post. Im quite glad to see such fantastic info being shared freely out there. 393727
306945 945176The total look of your site is fantastic, let neatly as the content material! 64582
679479 494744There is noticeably a bundle to find out about this. I assume you produced positive good factors in options also. 35692
617396 571507This Los angeles Weight Loss diet happens to be an low and flexible going on a diet application meant for usually trying to drop the weight as well within the have a significantly healthier lifetime. lose weight 764798