Amb 35 metres d’alçada, la Falla Sevilla Dénia tocarà el cel el proper exercici 2014. En un projecte en el qual s’ha involucrat tota la Comissió des del primer moment, esta carismàtica Falla de Russafa plantarà el monument gran, signat per l’artista Ricardo Alcaide (qui també realitzarà l’infantil) i que es convertirà en «La Falla més Alta» de tota València.
Serà el colofó a tot un exercici ple d’activitats que donarà continuïtat a la tematització que ja va donar els seus fruïts l’any passat amb “La Falla Més Verda” i que va convertir el verd com a color de referència de Sevilla-Dénia.

“Un sopar d’alta volada”, “Una presentació pels núvols” o “Una FashionRoom d’alta costura”, seran algunes de les activitats que prepara per al exercici 2013-2014, i que començaran aquest mes de juny.
A més a més, la Comissió continuarà amb la proposta iniciada l’any passat del Carnet Faller Verd, i que ja te més de 150 comerços adherits, tals com la Sala Russafa, el Restaurant La Estrella o De Dins a Fora Indumentària Valenciana.
Amb este projecte original i diferent, la Falla Sevilla-Dénia vol tornar a involucrar al barri de Russafa en totes les seues activitats tematitzades. Un projecte original que anirà desvetllant, a poc a poc, amb multitud d’activitats i sorpreses que la convertiran en una de les comissions d’obligada visita durant l’exercici 2013-2014.