El proper 30 d’Octubre, la Sala Russafa de València acollirà la presentació de l’Any Més Alt, un projecte al voltant del qual giraran totes les activitats de l’exercici 2013-‐2014 de la Falla Sevilla Dénia, i el qual culminarà amb la plantà de La Falla Més Alta de la Història, amb 35 metres, les pròximes festes falleres.
Durant l’acte, es donaran a conèixer els projectes de l’artista Ricardo Alcaide per a la coneguda comissió de Russafa, la Segona Mostra de Teatre, així com la Segona Edició dels Premis Bernarda de Teatre, la nova pàgina web, un Sopar d’Alt Voltatge, la Nit de l’Alta Costura, entre altres moltes cites.
A més, es renovarà un dels projectes més interessants de la comissió de l’any passat: el Carnet Faller Verd, al qual ja s’han adherit més de cent cinquanta comerços i entitats que donen suport a la iniciativa.
L’Any Més Alt suposa un altre projecte innovador i original de la Falla Sevilla Dénia, que ja ens sorprengué l’any passat amb l’Any Verd i que vol compartir la iniciativa i totes les seues activitats tematitzades amb el barri de Russafa.