Valencians, fallers
Hui, des d’esta Porta dels Serrans, volem proclamar als ciutadans del món sencer el millor de la Nostra festa.
Igual que els postres avantpassats portaven a la Nostra ciutat, a través d’esta porta, els millors fruits del seu treball, els fallers volem oferir hui, a aquells que ens visiten, els postres fruits de tot un any.
L’enginy dels postres artistes, els compassos de la nostra música, la melodia dels postres pirotècnics, el color dels postres pintors, el folklore dels postres grups de danses, la indumentària més pura i rica, en definitiva, tot allò que ens caracteritza i ens definix.
Valencians, tots junts unim els postres cors per a què esta festa que tots els fallers portem dins, isca amb força, ara més que mai.
Que res ni ningú faça ombra la Nostra festa, les Falles, que són llum i color, bellesa i harmonia, simpatia i ironia.
I que totel món contemple com nosaltres, els valencians, estimem la Nostra festa, la valorem i la defenem tots junts.
Que vegen una València plena d’alegria, de festa, de gent amb responsabilitat vivint les Falles.
No perdem la il.lusió perquè són moltes les persones que treballen i es desviuen per tal que estes festes siguen úniques i irrepetibles:
Els artistes que, any rere any, amb els seus nous projectes, posen en marxa la seua imaginació i treball perquè cada any siga diferent.
Els pirotècnics, que amb el seu bon que fer diari impregnen d’una olor especial eixe aire que respirem.
Els músics, que omplen els postres carrers i places de la seua inigualable alegría al ritme de les partitures.
I els fallers, que convertim la Nostra ciutat en un esclat multicolor amb les nostres gales falleres, preludi de la Primavera que s’acosta.
Hem de ser capaços de véncer els mals auguris, la crisi, les preocupacions quotidianes, en general tot el que és negatiu, perquè això ho cremarem el dia de Sant Josep.
I siguem capaços de mostrar la Nostra alegria, el nostre somriure, la Nostra simpatia, la Nostra comprensió, la Nostra solidaritat i amabilitat… estes i d’altres moltes més qualitats que configuren la idiosincràsia de la Nostra Festa i que són, sense cap dubte, les que contribuiran a aconseguir que les Falles es consideren Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat.
Junt a la Fallera Major Infantil, Carla, i cada una de les components de les postres Corts d’Honor, volem gaudir amb vosaltres de la Nostra Festa que en uns díes omplirá d’alegria i bon humor la Nostra ciutat.
Fallers, no ens deixem angoixar pels problemes, al contrari, alcem les postres il.lusions, que representades ara i ací pels nostres “estandarts” alçats cap al cel, proclamen al món sencer que JA ESTEM EN FALLES.
VISCA VALÈNCIA
VISQUEN LES FALLES
38050 7444Admiring the time and effort you put into your web site and in depth data you offer. It is very good to come across a weblog every once in a while that isnt the same out of date rehashed material. Wonderful read! Ive saved your website and Im including your RSS feeds to my Google account. 615476
327428 715031Hi there! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to give it a appear. Im undoubtedly loving the data. Im bookmarking and will likely be tweeting this to my followers! Outstanding weblog and wonderful style and design. 127764
567123 947907We keep your page. Watch it offline once more soon. Really fascinating article. 582392
594332 921467Aw, i thought this was quite a good post. In concept I would like to devote writing such as this moreover – spending time and actual effort to produce a terrific article but exactly what do I say I procrastinate alot by no indicates manage to get something done. 169218
518109 451198Howdy! I just wish to give a huge thumbs up for the great info you might have here on this post. I will probably be coming back to your weblog for far more soon. 270323