El cap de setmana passat, tant la Falla Les Roques, com la Falla Saladar, van estar de festa.
La Falla Les Roques va celebrar el Sopar de Barri, en el carrer Sant Narcís. Es tracta d’un sopar de “sobaquillo” on es reuneix la comissió, veïns i amics, per a passar una amena vetlada.
Al Sopar de Barri també van assistir les Falleres Majors de Dénia i les seues Corts d’Honor, i el President de la JLF i part de la seua executiva.
Gràcies a la Falla Les Roques per comptar amb tots nosaltres.
La Falla Saladar, va celebrar la Festa Blanca, en el Casal “Tia Vicenta” en el Carrer Calp. Com el seu nom indica, cal acudir a la festa vestit de blanc. Va haver-hi barbacoa per a sopar, seguida de la millor música de l’estiu i mojitos refrescants.
A la Festa Blanca van assistir, Yolanda Romero i Aitana García, Corts d’Honor de les FFMM de Dénia, i Evaristo Pellicer, Tresorer de la JLF.
Les FFMM de Denia i el President de JLF, també van poder fer una visita.
Gràcies a la Falla Saladar per una nit tan animada.