Les falleres majors de Torrent, Noelia Peinado i Carla Pallardó, amb les seues corts d’honor continuen assistint a diversos actes
L’ofrena de Turís, el lliurament de premis del Concurs #fallesdetorrent2016 o la visita al Mestalla són algunes de les activitats en què han participat
El pròxim mes de maig les comissions falleres participaran en el tradicional concurs de les creus de maig que omplirà de màgia i color la ciutat
A penes fa un mes de la finalització de les falles però l’activitat fallera continua a Torrent amb múltiples actes i gales. Les falleres majors de l’exercici 2015/2016, Noelia Peinado i Carla Pallardó, amb les corts d’honor, continuen assistint per a no perdre el ritme faller.
El dimarts 5 d’abril, la sala d’exposicions de l’Espai va acollir el lliurament de premis del concurs de fotografia amb el mòbil #fallesdetorrent2016. Una iniciativa de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Torrent a través de la qual tots els aficionats a la fotografia podien participar en este concurs pujant a la xarxa social Instagram les seues millor quatre fotos. En el concurs van participar enguany més de 500 fotografies, fet que va complicar al jurat l’elecció de les tres fotos guanyadores. Finalment, van ser les següents les imatges guardonades.
Primer premi: Raúl Puig Espinosa
Segon premi: Felipe Fernández Aparicio
Tercer premi: Salvador Vilanova Sáez
La localitat de Turís va celebrar del 31 de març al 3 d’abril la seua festa fallera. Uns dies de fervor, traca i color on varen ser convidades les nostres falleres Majors, Noelia i Carla, i les corts. El dissabte 2 d’abril participaren en l’ofrena a la patrona de la localitat, la Mare de Déu dels Dolors Gloriosos, acompanyant la regina de les Festes Populars i Patronals, Paula Esteve i la seua cort. Un acte de germandat i unió entre els distintes pobles i ciutats que celebren les festes josefines.
També varen estar presents en la quinta edició de la gala de les Lletres Falleres al Gran Teatre d’Alzira, per a acompanyar les comissions torrentines nominades al premi Mestre Ortifus. Fou la Falla Avinguda la guanyadora d’este guardó que reconeix la millor portada i la coherència en els continguts.
A més, el València Club de Futbol les va convidar al partit de l’equip valencianista contra el Sevilla diumenge passat. Un partit on va véncer el València CF i al qual no va faltar la fallera major de la capital de l’Horta Sud i la seua cort.